شكستن قلب مادر

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.

وقتي ارتباطم باهاش شروع كردم گفت كه خ يلي دلتنگم بوده و بدون من قادر به زندگي نيست .گفتم من ميدونم تو ازدواج كردي .... اولش انكار كرد بعد گفت اره ازدواج كردم ولي چون همسرم خيلي بد بود ازش جداشدم و الان بچه پيش خودمه

گفتم چرا جداشدي گفت زن خوبي نبود به من احترام نميگذاشت

به خانوادم احترام نميگذاشت و رفتارش مردونه بود.......

باااينكه سخت بود ولي باور كردم كه حتمازن خوبي نداره و دوباره مثل قبل ارتباطمون شروع شد


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: مشاوره ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : دو شنبه 13 بهمن 1393برچسب:, | 8:46 | نویسنده : لیندایکتا |
لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید

.: Weblog Themes By SlideTheme :.